Marketing internetowy – gdzie warto pojawić się ze swoim biznesem?
Każdy biznes, który chce się rozkręcić online, musi zadbać o swój marketing internetowy.
Sprawdź, jakie są najpopularniejsze miejsca, gdzie możesz zacząć działać i pozyskiwać swoich klientów.
E-mail marketing – sprawdzony sposób na dotarcie do klientów
E-mail marketing to jeden z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do klientów. Jest prosty i tani. Polega na wysyłaniu wiadomości do osób, które chcą mieć kontakt z firmą, dlatego też nie jest nachalny. W jaki sposób wykorzystać tę formę marketingu internetowego? Możesz zacząć od stworzenia listy adresowej klientów z poprzednich etapów prowadzonej działalności, a następnie wysłać do nich wiadomość z informacją o nowych usługach.
Social Media – jak pozyskać klienta poprzez media społecznościowe?
Ciekawa i skuteczna platforma do budowania relacji z klientem. Dlaczego social-media są tak potężnym narzędziem marketingowym? Pozwalają na utrzymanie kontaktu z klientami, a także pozyskiwanie nowych. W social mediach można sprzedawać, ale najważniejsze jest to, że dzięki nim można rozmawiać z odbiorcami.
Klienci chcą wiedzieć co dzieje się w twoim biznesie i czują się bardziej przywiązani do marki czy produktu, jeśli widzą jak ona się rozwija oraz precyzuje swoje cele i misję. Wystarczy mieć kilka minut na odpowiadanie na pytania i publikowanie postów, aby rozpoczynać ekscytujące dyskusje ze swoimi fanami i zwiększyć sprzedaż.
Content marketing – co warto wiedzieć o content marketingu?
Content marketing to działanie, które polega na tworzeniu wartościowych treści i publikowaniu ich w Internecie. Content marketerzy przedstawiają produkty, usługi i sposoby na rozwiązanie problemów, aby budować relacje z potencjalnymi klientami i wzbudzać w nich zaufanie do marki. Mogą to robić w różnych formach – od tekstu prasowego po infografiki, video czy podcasty.