5 wartościowych książek o marketingu
Dziedzina ta ważna jest w sprzedaży stacjonarnej i internetowej. Bez względu na rodzaj produktu lub usługi trzeba je promować. Istnieje wiele metod i warto poszerzać swoją wiedzę z dziedziny marketingu. Podręczniki, ale też inne istotne dla osób chcących zdobywać wartościowe informacje o marketingu. Przeczytaj o książkach, które poruszają ważne zagadnienia.
Książki do marketingu – dlaczego są ważne?
Dzięki nim poszerzysz swoją wiedzę z tego zakresu. Istotne dla przedsiębiorców, osób pracujących w dziale marketingu. Wiele dzieł oferuje księgarnia online w atrakcyjnych cenach. Warto porównać ceny i wybrać coś dla siebie. Sprawdzić spis treści, kim jest autor, inne kryteria.
Philip Kotler „Marketing” – grube dzieło i dużo podstaw
To pozycja ciężka, waży dużo, ale nie w odbiorze. Waga dzieła umożliwia czytanie wygodnie z rozłożoną na biurku, łóżku książką. Składa się z ośmiu części zawierających podstawy marketingu. Od tego warto zacząć samodzielne zdobywanie wiedzy. Historie znanych firm, marek, a słownik pozwala zrozumieć najważniejsze pojęcia. Książka „Marketing” będzie dobrą książką dla osób chcących rozpocząć studia, samodzielną naukę, dalsze zdobywanie wiedzy.
Paweł Tkaczyk „Zakamarki marki” – ekspert od storytellingu, czyli opowiadania historii
Autor jest znanym w branży specjalistą. Opisana jest promocja produktów, usług. Wiele interesujących zagadnień związanych z marketingiem w sieci i nie tylko. „Zakamarki marki’ to kompendium wiedzy o tworzeniu marki, promowaniu jej w sieci.
Content marketing – ważny aspekt w sieci – dzieło Justyny Bakalarskiej
Autorka opisuje różne aspekty content marketingu w sieci. Treści te są ważne, powodują, że czytelnicy zdobędą informacje o produkcie. Książka „Content marketing” składa się z dziewięciu rozdziałów i zawiera wiele informacji. Skorzystają z nich osoby mające firmy w różnych branżach, chcące rozwijać się w marketingu internetowym. Dzięki temu wiele osób dowie się, jak działać w internecie, może nawet otworzyć swój sklep, stronę, bloga.
Josiane Chriqui Feigon „Techniki skutecznej sprzedaży przez internet i telefon:”
Dziesięć rozdziałów opisujących sprzedaż przez telefon i online. Na początku są streszczenia każdego z nich. To ułatwi czytanie tej książki i zaglądanie, żeby coś sobie przypomnieć.
Jakie zagadnienia są w książce o sprzedaży?
- zadawania pytań podczas rozmowy sprzedażowej
- odpowiedzi klienta
- wysyłanie sprzedażowych meili
- odpowiedzi na wiadomości
- z kim rozmawiać
- wiele wiedzy dla telemarketerów
Kto dowie się najwięcej?
Skorzystają osoby zainteresowane przeprowadzaniem spotkań telefonicznych w sprawie skorzystania z usług. Osoby pracujące w działach sprzedaży. Przyszli kandydaci poznają tajniki pracy w call center i może prześlą swoją ofertę w sprawie tej pracy.
Grzegorz Mazurek „E-marketing’ czyli marketing w sieci, sklepy online, biznes w sieci
Wiele zagadnień związanych ze sprzedażą. Nie tylko ze sklepami online. Dwudziestu dwóch autorów omawia w swoich rozdziałach różne informacje. Każdy rozdział dotyczy innego problemu. Opisane jest zachowanie konsumenta w sieci, planowanie marketingu w sklepach internetowych. Oprócz tego budowanie bazy odbiorców, rodzaje stron internetowych i wiele innych interesujących zagadnień.
Jak widać, wiele jest książek o marketingu online. E marketing to jedna z lepszych dostępnych na rynku książek. Spis treści zachęca do kupna osoby chcące zdobywać wiedzę.
Marketing to interesująca dziedzina. Niezależnie od tego, czego chcesz się nauczyć
Polecam te książki. Zmieniły one moje myślenie na temat marketingu.